rawand Skrivet 8 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 (redigerat) Allas id numer är likadant förutom några jag har bytit med min kompis som jag tror så måste jag bytta med etthundra personer för att mina pokemon ska ha etthundra olicka id numer. :( Redigerat 8 Februari 2006 av rawand Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 8 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 Du har ett speciellt nmummer,så det spelar ingen roll vilken Pokémon du fångar,alla har samma ID-nummer.Om du vill ha en Pokémon med annat ID-nummer så måste du byta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shiny Skrivet 10 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2006 Gå in på Pokémonens Summary. Där står ID-numret. HÖRNI!! de där går inte!! de e inte ID ni söker, de e deras random number, 1-256 (typ) e male 256-500nånting e typ hona 0 e en mirage pokemon (en sån ni vill ha) lägg åsså märke till att även genderless pokemons har random numbers som dock inte gör nån skillnad (all denna data är tagen från serebii.net, och den får inte kopieras och användas som ens egen ok?) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 11 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2006 Jo,självklart,det är ju sant,men det är bra att lära sig om ID-nummer också. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 11 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2006 Ja. I alla fall om man vill få en till Master Ball. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tobbe_aik Skrivet 11 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2006 En man siger altid: I cant se mereigisland... Vad menar han egentligen han siger så varie dag!! :( tjena Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 11 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2006 Frågan besvarad. §1.25 Dels något §1.11. Tråd låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg