↗ till inläggetMan "bryter" inte musklerna. De kan gå av, och de kan bli skadade. Men de kan inte brytas eftersom dom inte består av ett så fast ämne som ben.När jag spelade fotboll mot min pappa och min morbror så gick
pappa in med en vårdslös glidtackling in i mitt ben. Jag bröt typ en muskel och fick gå på kryckor.
Era Mest Smärtsammaste Minnen
Ett annat läskigt minne var när jag cyklade. Jag åkte på lite grusig och smutsig asfalt, och sen så körde jag nerför en svängande backe. Mitt i kurvan så trasslade ett skosnöre in sig i hjulet. Jag kände nåt som drog i foten så jag såg ner och där var min sko fastsurrad i hjulet. Jag kommer ihåg känslan när jag tappade kontrollen över cykeln och de få sekunderna jag var i luften. Sen blod, grus och svordomar.
↗ till inläggetEtt annat läskigt minne var när jag cyklade. Jag åkte på lite grusig och smutsig asfalt, och sen så körde jag nerför en svängande backe. Mitt i kurvan så trasslade ett skosnöre in sig i hjulet. Jag kände nåt som drog i foten så jag såg ner och där var min sko fastsurrad i hjulet. Jag kommer ihåg känslan när jag tappade kontrollen över cykeln och de få sekunderna jag var i luften. Sen blod, grus och svordomar.
Det låter inte direkt som en skön upplevelse :huh:
Jag lovar dig, det var det inte heller.
När jag var mindre och ramlade ner för ett träd , men det är inte allt på trädet fanns en avbruten gren som gjorde att den blev spetsig och i fallet rev jag upp magen litegranna
hum, om man inte räknar brustet hjärta är det nog så att när jag var typ 5år var jag ute o cyklade. så skulle jag se om de gick och blunda och cykla samtidigt, jag åkte in i trottoaren, tanden knäcktes och blodet spurtade från läppen och ögonbrynet,
Hu, låter som ett väldigt mysigt minne...
Supper Mario:Hur dog din pappa?? :(
Ämnet:Det finns många otäcka minnen som t.ex när min morfar,mormor och farmor dog..fast jag var yngre då...har mist min morbror också,fast jag var inte född när han dog.. :(
Sen finns det mindre otäcka saker som har hänt som t.ex att jag bröt handleden där jag fick en stift i inåti handleden och när jag fick sy sex stygn under hakan...fast jag var typ 4-6 år när jag fick sy hakan...
när min morfar dog och när jag manglade handen med en klädmangel, dummaste saken man kan göra, leka att handen är ett flygplan vid en mangel (jag var 5 år) testa inte om ni inte vill ha en hand större en erat skrivbord!
Min kompis skulle klippa av ett snöra där jag höll i båda ändarna, han tittade bort lite och klippte bort en liten bit av min tumspets.
Skrattade åt det länge :P
Men det gjorde ont =/
↗ till inläggetNär min pappa dog
Joo men ja har inget å göra...
Så here am I...
Fusion:Han dog i en bilolycka för snart ett år sedan...
↗ till inläggetSynd :(När min pappa dog
När vi ändå är inne på döda människor så dog min gammelmorfar för några månader sedan och det var ett sorgligt minne. Jag grät i en dag och gick på hans begravning och så, det var en jobbig tid. Men jag har kommit över det nu, men tänker på honom ibland som nu. Men det positiva med det hela är att han blev 91 år gammal.
Det smärtsammaste jag har varit med om har nog varit att behöva läsa denna tråden. :)
Nja, Vurpade med en sparkcykel i en backe engång... :o
När min hamster Tony dog :( Han föddes hemma hos oss
när en rektor bög anklgade mej för att ha baxat ett busskort min mamma visste bara om det jag trodde att min pappa skullefå reda på det men han fick det inte tur han skulle nog skära minn hals :P
fast dete nog inte det mest smertsama i mitt liv men i denna halvåret ialla fall
Det finns ju redan en tråd om sorgligheter... men det som gjort mest ont... hm.. få se, kanske när jag skurit mig ett antal gånger... det är jobbig smärta.
men det är inget smärtsamt minne, det gör bara ont förstunden.
Det var nog när min farmor dog, hon fick en hjärtattack och dog senare på sjukhuset
Det som gjorde mest ont var nog när jag hängde mig i ribban på ett handbollsmål ute och det ramlade på min arm. Jag bröt den inte men det gjorde väldigt ont