Zimens Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 (redigerat) Tv serien 24 kommer att blir tv-spel. Det kommer bara att släppas till PS2. Spelet utspelar sig mellan säsong 2 och 3. Det släpps i vår. http://www.gamespot.com/ps2/adventure/24th...ew_6121328.html Bara jag som tänker köpa det ? Såg inte att det fanns som nyhet =/ Redigerat 7 Februari 2006 av Zimens Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 Jag har ju skickat in en nyhet om det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 8 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 mm, såg inte den. aja, dom som inte såg nyheten kan kolla här. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 8 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 Skulle kunna bli ett bra spel... =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paranoxx Skrivet 10 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2006 detta visste jag redan . graiken är väldigt bra. och man ser verkligen gubbarna . dom har ju typ tatt kort på dom och lagt in i spelet för att få det så verkligt som möjligt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 11 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2006 Ja ska nog köpa d...d verkar kul... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 Det blir säkert ett bra spel men jag har dock inte råd att köpa det eftersom jag beställt World of Warcraft. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg