AgiLitY Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 Jag hör inget ljud ur högtalarna fast jag har volymen på max.Jag vet att dom funkar eftersom jag testade dom med en annan dator och då funkade det perfekt.Ljudinställningarna är rätt och jag har använt högtalarna i ett halvår innan ljudet bara la av när jag spelade musik i söndags kväll.Skulle bli glad om någon kan hjälpa mig med detta.:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 8 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 e du säker på att du har rätt drivrutin? gå in på enhetshanteraren och kolla där... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AgiLitY Skrivet 8 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 Jag har redan kollat det och det är rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 8 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 Det kanske är glapp i högtalarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 8 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 du har troligen kollat men tryck in sladdarna ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 8 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 Har hänt mig, dammade av ljudkortet och sen funkade det perfekt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 8 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 Har hänt med mig oxå, en gång. Lyssnade på musik på hög volym o sen försvann bara ljudet bara sådär.. Sen efter någon dag eller två så funkade den igen. Mysko.. :wacko: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 8 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 Komtrollera att Hörlurarna inte sitter i :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Master of Disaster Skrivet 8 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 Se till att du har högtalarna isatt i rätt uttag, har du ett ljudkort så sätt i ljudkortet och inte i moderkortet osv. Se också till att det är rätt inställt i windows vad som primärt ska spela ljuden kan vara sånt också. Kontrollpanelen>ljud och nånstans där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.