💬
Logga in
Fuska.se

Slutat Med World Of Warcraft

28 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

Finns de nån hära på fuska.se som har börjat spela WoW och sen slutat spela?

värkar inte som de för alla som börjar med de bli typ hypnotiserade av de.. men aja jag vela göra en sån hära tråd för att se om nån har slutat med de efter dem börjat.

Nivå 0 · Nykomling

Det stämmer, alla mina polare har fastnat, får slita bort dem ifrån datorn.

Nivå 0 · Nykomling

jag o nåra av mina kompisar spelar en del WoW fast vi e inte fast.....gör mycket annat också :P vi e inga datanördar. men jag har 1 kompis som slutade spela WoW typ precis efter att jag hade skaffat det men det kanske inte var så konstigt för han spelade det asmycket o hade nog gjort det ett tag.

jag har lagt av :)

9 Feb 2006
Nivå 0 · Nykomling

En av mina kompisar har slutat spela. Han spelade som en galning ända sen Wow kom ut. Nu har runt 5 olika gubbar i 60. Nu har han tröttnat.

Nivå 0 · Nykomling

edit

Senast ändrad:

11 Feb 2006
Nivå 0 · Nykomling

lite tråkigt tänk alla pengar ni lägger ut sen tröttnar ni bara

12 Feb 2006

Nah, d e d värt... Jag lvlar så segt så min dröm e att bli lvl 60 xD

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Nah, d e d värt... Jag lvlar så segt så min dröm e att bli lvl 60 xD

Välkommen in i klubben :P

14 Feb 2006
Nivå 0 · Nykomling

nästan min dröm med, jag har en lvl 60 Human Warrior, sen började många kompisar spela så jag börja om och då är jag en lvl 25 Undead Rouge som jag lvlar med nu, är väldigt seg med att lvla den. Men tillbaka till ämnet, jag har inte tröttnat på det. Jag tänkte kanske sluta förut men då gjorde min rouge så pang så blev jag beroende av det igen :)

16 Feb 2006
Nivå 0 · Nykomling

ett grymt beroende framkallande spel...hehe.....spelet har en själ...

Nivå 0 · Nykomling

Det blir bra när expansionen kommer ut! Då kan man bli level 70, så alla som slutat spela för att dom kommit till level 60 har ju något att spela för.

17 Feb 2006

jag ska nog slya för jag blir disconectad hela tiden

18 Feb 2006

Om man har typ 2 chars i lvl 60 och säger att man ska sluta kommer man oftast tillbaka och börjar spela efter en vecka...

Jag tänker inte köpa det, det är ju skitdyrt!!

20 Feb 2006
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Jag tänker inte köpa det, det är ju skitdyrt!!

håller med... jag tror man börjar spela för man gillade wc3 och sen fastnade, och att det va meningen med spelet eftersom det drar in skitmycket pengar. :gitarr:
22 Feb 2006
Nivå 0 · Nykomling

Ja har blivit riktigt beroende (märks på mitt namn), så ja har problem med att dra mej från datan. Det finns ju så mkt att göra o så många saker... :lol:

Nivå 0 · Nykomling

Det är väl ganska beroende framkallande eller?

Nivå 0 · Nykomling

Jag spelade på öppet köp i 11 dagar och sedan lämnade tillbaks mitt. Det var inget jag föll för. Klart det var roligt men ändå inget jag kan betala så mkt pengar för... :P

Nivå 0 · Nykomling

Men du sluta ljug,ingen affär skulle ha öppet köp på WoW,man kan ju for sätta spela utan skiva XD

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in