han menar nog ett 10 dagars account man får när man köper WoW, så kanske han fick det av en kompis?
Slutat Med World Of Warcraft
↗ till inläggetMen du sluta ljug,ingen affär skulle ha öppet köp på WoW,man kan ju for sätta spela utan skiva XD
När mina föräldrar köpte det i julklapp till mig kunde dom köpa en 11-dagars trial som jag fick prova, dom visste inte riktigt vad dom skulle köpa till mig. :). Sen var det bara att lämna tbx grejjerna när jag inte ville spela mer, vet inte vad som hände med det sen.
Min kompis började spela men han sluta typ efter en vecka, han tyckte det sög.... Själv tycker jag att blizzard ska hålla sig till RTS spelen
↗ till inläggetlite tråkigt tänk alla pengar ni lägger ut sen tröttnar ni bara
När man har några lvl 60 med bra equip är det bara att sälja dom på ebay eller nåt så får man ju typ tillbaka pengarna ..
↗ till inläggetjag ska nog slya för jag blir disconectad hela tiden
Jag har slutat för samma orsak.... spelar ingen roll vilket mmorpg jag spelar jag blir alltid disconnected hela tiden.... sorgligt :(
<_< Det konstiga är att varje gång ni säger att ni har en kompis som spelar mycket WoW så säger ni han är typ beroende, själv spelar jag WoW för att det är kul.
Asså om jag ska vara med kompisar, loggar jag ut direkt för att gå. Kanske gör ja klart ett kort quest om ja har lite tid innan ja behöver gå.
har en kompis som e riktigt beroende, han kommer aldrig sluta :P
varför klagar alla...det e ju världens bästa spel..
jag spela innan men jag lvla så segt jag kom till lvl 24 sen tröttna jag och då hade jag kört över en månad