E4STMAN Skrivet 10 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2006 rowyn e du mosart eller typ en poesi-snubbe? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 10 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2006 Mozart heter han och var kompositör men tillbaka till tråden. Finns en seriös mod som är under utveckling som heter silent heroes 2 tror jag. Alla säger att den ska vara väldigt bra och seriös men jag vet dock bara vad den heter. Det finns ett gäng som håller på att göra en svensk bf2 mod till spelet den heter Swedish Forces och kan nog bli rätt bra eftersom gripen,viggen och annan svensk utrustning ska finnas med i moden samt svenska bannor.Den är under utveckling med, men om du orkar vänta kan du ju försöka satsa på någon av dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
E4STMAN Skrivet 10 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2006 e dethär swedish forses typ som denhär gotland moden till vietnamn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 10 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2006 vet ej har ej kört bf vietnam Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nesse Skrivet 10 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2006 kolla bfsajten.com eller nåt sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 10 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2006 Mozart heter han och var kompositör men tillbaka till tråden. Finns en seriös mod som är under utveckling som heter silent heroes 2 tror jag. Alla säger att den ska vara väldigt bra och seriös men jag vet dock bara vad den heter. Det finns ett gäng som håller på att göra en svensk bf2 mod till spelet den heter Swedish Forces och kan nog bli rätt bra eftersom gripen,viggen och annan svensk utrustning ska finnas med i moden samt svenska bannor.Den är under utveckling med, men om du orkar vänta kan du ju försöka satsa på någon av dom. Hm... Swedish Forces lät faktiskt väldigt bra. Men Silent Heroes 2? Är det likt att smyga sig och ha en liten anfallsgrupp emot något eller? pizzamedost: Sofistikerad är jag ja. Inte något åt Mozarts håll tyvärr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 10 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2006 (redigerat) swedish forces adress går ej att länka till något problem grejs med det. http://www.silentheroes.se/ här är silent heroes sida modarna verkar ju rätt så lika. Redigerat 10 Februari 2006 av Tour Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 10 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2006 Silent Heroes fanns oxå till BF1942 där var den inge vidare faktiskt. Hoppas den blir bättre till BF2. Vore även kul om banan Lingonskogen var kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
E4STMAN Skrivet 10 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2006 jag undrar om han e poesi snubbe ändå den här rowdy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.