Salzalada Skrivet 8 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 Jag såg på BlueYoshis användare, och na är med i gruppen Inaktiva. Men vad sjutton är det för grupp? De flesta är ju med i grupp Medlem och Avstängd m.m. Men vad jsutton är Inaktiverad? :wacko: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 8 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 Tror de är dom som unreisterade som är där, är inte säker men tror det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 8 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 (redigerat) Undrade varför Xain eller hans förra namn Pontarn var borta,sen letade jag efter hans inlägg,och då stog det att han är inaktiverat...han som skrev så många inlägg och liknande...han gjorde faktiskt två Tupac avatarer åt mig.. :( Så jag undrar detta också... Redigerat 8 Februari 2006 av Fusion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 8 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 Användare som har registrerat sig och inte tryckt på länken är inaktiverade. Även de användare som har bytt e-post adress och inte tryckt på länken är det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.