klcnakcnqlon32 Skrivet 8 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 okey, ja vet att ja är lite dryg XD. men hur får man bort snorlax på edn gamla världen ( pkm crystal ) Ich donät remember! Please, behöver ett svar snabt O.O ( har inte den speciella radiokanalen med pokéflöjten ). har typ inget :P :( Snälla läs inte bara, svara ocksåå :/ Snälla läs inte bara, svara ocksåå :/ :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jay Skrivet 8 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 Läs här http://forum.fuska.se/Pokfloejten-t52819.html (hittade inte den tråden jag letade efter :( ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
klcnakcnqlon32 Skrivet 8 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 Tack så mkt :) Gjort detta förr i guld, men fasnade just här, har klarat ut guld för typ 2-3 år sedan, och kommer typ inte ihåg nått XP hmm, om den saken inte finns u mitten av gymmet då :/? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 8 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 (redigerat) ÅH ! vad jag hatar det namnet Snorlax.... Men svar på frågan : vet inte riktigt, men det går nog bra ska du se :) Redigerat 8 Februari 2006 av outside enemy Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
smile_smile Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 använd pokeflöjten och möt han vinn giovanni Mmm han är rätt svår. Men jag klarade honom på tredje eller fjärde försöket. Om man har Feraligatr så ska man lära honom Ice Beam så klarar man både Charizard, Venasaur och om Feraligatr har Cut så klarar man Blastoise med. Jag tycker att det är Snorlax som är lite lurig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zeldahero Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 använd flöjten Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hack3r Skrivet 10 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2006 spela på din pokéflöjt så vaknar han :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svedda Skrivet 16 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2006 det finns inngen pokeflöjt i crystal det ända som finns är en radiokanal som spelar pokeflöjts musik på Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 japp så spelar man den radiokanalen så vaknar han :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 Man spelar upp en radiokanal. då vaknar han till liv och man får möta honom. (OBS det är den enda gången man möter honom) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 20 April 2006 Rapport Dela Skrivet 20 April 2006 dock var han knepig att möta, för han anv'nder rest hela tiden, så han får fullt liv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
razziel93 Skrivet 26 April 2006 Rapport Dela Skrivet 26 April 2006 lol alla säger lika saker :P :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg