lundquist Skrivet 8 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 (redigerat) Är det någon här som tittar på oc kanske rent av är ett oc freak presis som jag. haha , Redigerat 8 Februari 2006 av Vizzkazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 8 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 Jag kollar på det och följer serien, den är jättespännande med mycket bråk och intriger. Det är en jätterolig serie. :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 8 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 Jag har inte sett ett enda avsnitt i serien men jag har hört från kompisar att det ska vara en ganska bra serie. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 10 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2006 Den är ganska bra, gillar Lost mer isånnafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 10 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2006 Följer den inte & har inte sett ett enda avsnitt!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 11 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2006 Ja tycker att OC e så enormt kasst.... Kolla på One Tree Hill istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 11 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2006 Det är mycket på gång i O.C, undrar hur det kommer att gå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 11 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2006 D enda bra me den serien e "signarur melodin" Phantom Planet-California ja lyssnar på den nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.