Trasheye Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 DU KOMMER in i en guild lätt=) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The_Ghost Skrivet 16 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2006 Priest e grymt bra på att hela och nästan lika bra som mage på att ta skada men priest är så j****a tåkiga att jag nästan får självmordstankar bara genom att tänka på det. PS. Warlocks borde förbjudas enligt lag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 16 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2006 Warlock är ju skitroliga! :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timmy Skrivet 18 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 Priest e grymt bra på att hela och nästan lika bra som mage på att ta skada men priest är så j****a tåkiga att jag nästan får självmordstankar bara genom att tänka på det. PS. Warlocks borde förbjudas enligt lag. Ehum... Nästan lika bra som mage på att ta skada? Priests kommer långt efter... Mage, Warlock, Hunter, Rogue, Warrior sen kommer Priests.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 19 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2006 Druid tar Priest. Men det som är bra med prästar är att om du drar till t.ex alliance stad så kan du styra vakterna så dem slänger sig från ett berg typ. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 20 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2006 preist pwnar! speciellt ud... jag gillar deras devouring plague :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg