nico Skrivet 9 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2006 Nu är jag i farten med ram minne igen... undrar om man kan köra snabbare minnen i segare bussar. om jag har en slot för pc400, kan jag då klämma i ett 500 minne til exempel. det kommer väl förmodligen jobba segare än 500 men kommer det att funka, alltså jag kan över huvud taget använda det i sådana fall? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 9 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2006 Min brorsa satte in ett för snabbt ram minne, tyvvär gick den bara i den högsta hastigheten som bussen klarade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 9 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2006 ska nog gå fast som du säger kommer det gå slöare än vad det gör i en 500 tex Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 9 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2006 om det skiljer mycket då, säg att jag köper ett 400 minne till en 133 bus? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 10 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2006 Då tror jag inte Ram minnet kommer funka korrekt :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.