Flagg Skrivet 9 Februari 2006 Rapport Skrivet 9 Februari 2006 Är ganska ny med WoW och undar vilka Addons man ska ha och vad de gör. Var finns de att ladda ner? o.s.v.
Gäst Tour Skrivet 9 Februari 2006 Rapport Skrivet 9 Februari 2006 curse gaming heter ett place sök på googel på det så hittar du nog det sen får du leta dig fram på sidan till vilken addon som passar just dig och ditt spel sätt
Flagg Skrivet 9 Februari 2006 Författare Rapport Skrivet 9 Februari 2006 Jag har hört att CT mods ska vara bra...
yoZhi Skrivet 9 Februari 2006 Rapport Skrivet 9 Februari 2006 (redigerat) ja, denna sidan är bäst, vilken class e du? Redigerat 9 Februari 2006 av yoZhi
Flagg Skrivet 9 Februari 2006 Författare Rapport Skrivet 9 Februari 2006 Olika... Spelar det någon roll?
:Fuskaren: Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Skrivet 14 Februari 2006 nej det spelar igen roll men det spelar lite roll vilken lvl man är, men det spelar ingen roll. Jag använder Titan Panel, den är väldigt bra
Flagg Skrivet 14 Februari 2006 Författare Rapport Skrivet 14 Februari 2006 Den har jag hört talas om. Har en kompis som är väldigt insatt i allt som har med WoW att göra.
Offline Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Skrivet 14 Februari 2006 Titanpanel, CT_Raidassist, Scrolling Combat Text, CCW (Crowd Control Watch, kollar alla Stuns, Sheeps, Fears osv. på Ditt target, ganska användbart..) och så div. Klassaddons (beroende på vilken klass man är finns det addons anpassade). Allt detdär finns på www.curse-gaming.com
simsar Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Skrivet 21 Februari 2006 Jag har laddat ner titan panel, men den funkar inte! Jag har också skapat en mapp för addons i interface som det står (eller den fanns där från början egentligen). damage meter funkade på min dator (som hackar) men på min egen dator funkar den inte! =( Kan ni hjälpa mig?
Flagg Skrivet 23 Februari 2006 Författare Rapport Skrivet 23 Februari 2006 Jag behöver en addon för en sådandär Multibag och sedan en fungerande för Quest level.
lidmer Skrivet 23 Februari 2006 Rapport Skrivet 23 Februari 2006 Jag behöver en addon för en sådandär Multibag och sedan en fungerande för Quest level. Cosmos har svaren
Rekommendera inlägg