Mr_10_no1 Skrivet 9 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2006 (redigerat) Uppdraget när man ska hämta Cesar´s kompisar på Unity station har jag lite problem med.. Jag har hittat dom men dom står bara där som nå frågetecken. ja kan ju inte få dom att hoppa in i bilen. Nån som vet vad man ska göra? Redigerat 9 Februari 2006 av Mr_10_no1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 9 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2006 Kolla vad uppdraget heter, vet inte vilket uppdrag du menar. Men står det inte att du ska göra något? och inte hoppa in i bilen med dom. Ifall du ska hoppa in i bilen med dom och dom inte kommer, kör närmare dom, hjälper inte detta så prova att trycka G då borde dom komma och sätta sig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr_10_no1 Skrivet 10 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2006 (redigerat) Det står att man ska "recruit the group" , testade trycka på G men de funkade inte... Uppdraget heter Los desperados. Redigerat 10 Februari 2006 av Mr_10_no1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 10 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2006 Los desperados? det uppdraget har jag nog inte kört (vad jag kommer ihåg iallafall.) Finns det inga flera du ska hämta upp? kolla efter en blip på kartan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr_10_no1 Skrivet 10 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2006 okej.. nä... aja får väl lösa det där på nå sätt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 11 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2006 När jag spelade så hoppade gubbarna in i bilen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg