Hoppa till innehåll

Steam Konto Problem...... Snälla Hjälp!


Merimi
 Dela

Rekommendera inlägg

Jag kommer inte ihåg min steam konto password..... Och inte svaret på "secret question"........ snälla hjälp,jag har typ alla valves spel på kontot och jag förlorar flera 1000 spänn om ni inte hjälper. SNÄLLA HJÄLP MIG!!!!!!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

låter som ett bra sett att lura till sig ett steam konto fast om du inte försöker göra det så kan det ju bli lite svårt för oss på fuska att klura ut ditt lösenord och fråga eftersom jaa du fattar nog.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

men,suck....... jag har HL2 collectors edition (599 :-) HL1 Generation (387 :-) CS:CZ med counter-strike 1.6 (400 :-)............. så jag har alla spel utom: Darwinia,Ragdoll Kung Fu,Space Empires IV Deluxe och andra nya spelet i steam. tror jag. och DoD: S självklart har jag inte....

 

P.S: Gamla DoD får man genom cs 1.6 :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...

Jag kommer inte ihåg min steam konto password..... Och inte svaret på "secret question"........ snälla hjälp,jag har typ alla valves spel på kontot och jag förlorar flera 1000 spänn om ni inte hjälper. SNÄLLA HJÄLP MIG!!!!!!!!!

 

Skicka till Steam och säg att ditt acc blivit hackat , skicka alla cd-keys dit så fixar dom det :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

tror det är ganska kört, om du varken kan password eller secret question, för man måste kunna questionen för att få sitt löseord.. och mailar du till steam och endast kan ditt användarnamn så vet jag ej om de tror dig.. men testa för all del.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...