Zofie Skrivet 9 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2006 VET, att det är fel ämne, så kommentera inte det! --- Jag har skrivit jätte mycket här i forumen idag, inte fått ett enda svar. Läst på kanske 10 seriösa fusk sidor, men det står ingenting! Så nu ber jag er: Hur får man Giant wallet?! Vet att man ska klara Ocean spider house, på första dagen, och jag har gjort det! Gick sedan ut och såg en kille som satt ihopkrupen och jag pratade med honom men han gav mig inget! :( Hur ska jag göra?! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 9 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2006 http://db.gamefaqs.com/console/n64/file/ze...k_skulltula.txt Det är det enda jag kan hjälpa till med. Var så hemskt längesedan jag spelade Majoras Mask. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 10 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2006 Jag har också haft problem med detta, jag tror det var för att jag inte hade fått 'medel'-plånboken. Har du haft 200 rupees på banken eller vad det är och fått denna vallet, annars kan det vara det som är fel men det är inte säkert. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zofie Skrivet 10 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2006 Gosh x) Dumma mig -.- Det löste sig, jag gick fel *bäst* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zeldahero Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 den har jag :Pförst kan du väl sakta ner tiden (med inverted song of time)ifall du inte visste om det så spela den tvärtom motför song of time för du måste ju klara det på första dagen! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg