Meganium17 Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 Tja killar, eftersom jag inte kan skicka in flera fusk på R/S så skriver jag det här så att någon annan kan skicka in det. Hur man får en surfing pikachu. 1. Köp Pokemon Box 2. Sätt in 1499 pokemon i den Boxen 3. Nu så har du fått ett egg.I den finns en Pichu med Surf. Byt över det till R/S vi GC cabel som följde med "pokemon box" sen kan du byta över din Pichu till Emerald eller nått annat pokemon spel. Ps. Tar inte så lång tid att fånga 1499 pokemon eftersom man kan fånga flera utav en . Tog mig ca 3 dagar sen var jag färdig.. Kostar lite PokéDollar bara :P Ds. Surfing ** Ok tack dåå vet man det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 Det tar nog inte så lång tid om man har ca. 5000 Ultra bollar som jag. XD Du får t.o.m 1 över!Cool man! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 Om alla bollar lyckas fånga ja. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 12 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 ja men om man bara fångar dem pokemonen på route 1 så fångas nog alla av en ultraball =/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
groudon Skrivet 13 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2006 ja men om man bara fångar dem pokemonen på route 1 så fångas nog alla av en ultraball =/ bra fusk Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
1-an Skrivet 15 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2006 men asså, vad menar du med surfing pikachu?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 15 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2006 En pikachu som kan attacken Surf =/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 16 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2006 det e ganska coolt. jag har en as-mysko pikachu på mitt spel som kan surf :P typ glitchad. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg