Gimcor Skrivet 10 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2006 Till er som har Photoshop så har ni antagligen Image Ready och med det programmet går det att göra animerade bilder. Fast tyvär så märkte jag just att det ändå inte går att använda animerade .bmp-filer på Msn, de visas bara som vanliga icke-animerade bilder... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nesse Skrivet 10 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2006 men jag tror det ska gå Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 10 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2006 Jo, det går du aktiverar det någonstans i inställningar, jag fick det att funka på MSN 8.0 men jag vet inte hur det är med tidigare verisioner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 11 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2006 Men jag tror inte att det går att lägga in dom animerade bilderna till visningsbild sen.. :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 Ja det går... Jag använder mig av ett programerings program man även kan göra gif animationer i.... Programet heter Jagamic tror jag. Jag orkar inte kolla, sry Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.