Neldemo Skrivet 11 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2006 ska vi slå vad om vem som leder när jag köpt Elder Scrolls IV : Oblivion, Saints Row och Gears of War? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 Alltså ursäkta Off-Topic, men vad menar ni med Gamerscore? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 Gamerscore är det man kan prestera över Xbox Live. T.ex om jag vinner en Deathmatch i Perfect Dark Zero så kanske jag får 10 P för det. Jag spelar en massa andra spel låser upp fler "achievements", detta ger mig fler "P", till en högre Gamerscore. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erasse Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 ska vi slå vad om vem som leder när jag köpt Elder Scrolls IV : Oblivion, Saints Row och Gears of War? Vem vet, jag kanske också köper något coolt spel?Elder scrolls IV: Oblivion ser förbenat hett :huh: (konstigt ord) ut. Ska försöka vinna på lotto... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 2326 på gamescore har jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 13 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2006 (redigerat) Snyggt gjort! Ska spela mer Live till helgen, då ska jag öka min Gamerscore! :D Redigerat 13 Mars 2006 av The Moose Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Metroid Skrivet 14 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2006 2750 snart 3000 ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erasse Skrivet 14 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2006 Gamerscore är det man kan prestera över Xbox Live. T.ex om jag vinner en Deathmatch i Perfect Dark Zero så kanske jag får 10 P för det. Jag spelar en massa andra spel låser upp fler "achievements", detta ger mig fler "P", till en högre Gamerscore. Får man GS på om man vinner en match på live? Det visste jag inte, har bara vunnit achievments. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 14 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2006 (redigerat) Ja det ät väll bl.a från "achivements" man får Gamerscore. Redigerat 14 Mars 2006 av The Moose Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Guffe Skrivet 15 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2006 min är bara 610.. har bara kameo.. :/ Vadå bara?, jag har inget spel, (än), och jag har bara 45. ----------------------------------------------------------------------------------------------- Xbox 360 ' Jump In ' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bröderna3 Skrivet 19 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2006 250 <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 har fått 3500 nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.