Laithean Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 Ett skämt men slutet blev inte bra för det finns inget slut alls måste komma på ett slut. Det är om när moses träffar gud ganska kul tycker jag men vet inte vad ni tycker. Vid brinnande busken kl 12. Moses vaktar fåren. Och en röst säger Ta av dig dojorna idiot du står på en j*vla helig mark för f*n!! Och moses tog av sig gympa dojorna och bugade på knä då sa gud. Varför bugar du dig för f*n jag är inte en j*vla gud heller! Då sa Moses är du ingen gud? Det är klart att jag är har jag sagt att jag inte är det eller?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spelnisse Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 o vad har det här med Pc att göra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 ganska bra faktiskt [list][list=][img][/img][url] :) :lol: :evil: [/url][/list][/list] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 sorry lite mycket kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 Ha ha den var jätte skoj jag skrattar. Ta detta i nåt annat forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 mm...någon moderator flytta den här tråden till allmänt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 ja nu genast sånt här platsar inte här Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst B!ZZ!* Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 nä Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 N3MO* [sWE] och dark_hero har tilldelats en varning för onödigt inlägg... §.1.11. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 27 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 FÖRLÅT DÅ!! inte viste jag att allmän fanns!! jag är fortfarande ny här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 "Du går med på att inte posta något störande, stötande, vulgärt, hatiskt, hotande, sexuellt anspelande eller något annat material som kan tänkas bryta mot någon tillämplig lag. " Fattat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.