Xade Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 Det ska inte finnas såna partier... Att få ladda och dela mig sig av filer ska vara en självklarhet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 om ett nytt pati skulle in så skulle ett antikapitalist-parti sitta bra.Eller vet inte riktigt kanske inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 Ett nytt parti vore det Xadianska partiet, lett av mig. Där skulle mina åsikter vara lagar. Jag kan lova att sverige skulle bli ett bättre land. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 (redigerat) Skulle Sverige bli bättre utan rättigheter? Den där nya partiet verkar som ett skämt parti.. Redigerat 16 Februari 2006 av Fusion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 Det, och allt är bättre än vänster, miljöpartiet och sossarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 Sossarna suger... Piratpartiet är bättre än sossarna iallafall.' Outside, det finns faktist ett parti som heter AntiPiratByrån. Och vinner dem så skulle det vara fortfarande olagligt och ladda ner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 Piratpartiet tar ställningen i en fråga, piratkopieringen. Sossarna r0x Piratpartiet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 Heja piratbyrån. De måste bli med i riksdagen och allt vad det nu heter...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Perisoreus Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 Det är föga troligt. Partier måste ha åsikter om fler saker än bara fildelningen. Även om det tilltalar vissa människor så skall man komma ihåg att väljarna inte kan lita på hur de kommer att rösta i riksdagens omröstningar och på vems sida de kommer att ställa sig på. Det finns så många saker man måste bestämma om så det är knappast möjligt för dem att komma in i riksdagen. De kan ju avstå från att rösta, men vem vill ha ett parti i riksdagen som röstar endast då det handlar om fildelning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.