Gäst Pikabanga Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 Hej, jag undrar bara hur många som har här. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 Jag har inte XBOX LIVE men skulle gärna vilja ha det.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 Jag har men jag har inte registrerat mig än. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 Jag har men jag har inte registrerat mig än. Just det, jag har det men har inte registreat mig för jag kan inte.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pikabanga Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 Jag hade problem i början men nun funkar det utmärkt. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 Hos mig är det bara min mamma som krånglar... "VA, varför ska man lämna ut sitt konto nummer?" Hon skulle tänka över det s hon men jag tänker f*n inte ge mig. Har man fått XBOXlive i julklapp ska man väl få använda det med. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pikabanga Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 Jag har tur för min pappa gillar tv-spel så det var inga problem. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 Jag har inte men jag skulle vilja ha X-BOX LIVE!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pikabanga Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 Jag tycker Live är värt pengarna, det är en annan känsla än att köra mot bots. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 Ja det märker man när man kör Capture the flag mot botar på XIII. Fienderna springer rätt förbi en ibland. Och dom aimar ju som de vore herkules eller nåt. Bara vänder sig om och sätter haglet rätt i huvet på en. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 Jag har inte live men jag har xbconnect( www.xbconnect.com ) som e gratis Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pikabanga Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 Men med xbconnect kan man inte prata! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg