Dretskit Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 Man håller väl såklart på Sverige i OS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 Jag kollade precis på herrarnas 15 + 15 Km Pursuit men och det var ett spännande och dramatiskt lopp. En svensk kom 5:a, han låg bra till på upploppet men krafterna räckte inte till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 Jag såg lite på snowboard och det var ganska roligt. Jag tror att en amerikanare vann. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 15 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2006 Sverige har tagit två OSguld, roligt att det blir lite medaljer för Sverige. Det var på sprinten som medaljerna togs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 15 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2006 Kollade på hockeyn idag när Sverige spöade Kazakstan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 17 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2006 håller på finland eftersom jag bor i sverige ; ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 17 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2006 Johan Olson kom 6:a på herrarnas 15 kilometer klassiskt på längdåkningen i dag. Han åkte ett fantastiskt lopp, men det gjorde även några andra som Tobias Anger som knep bronset. Mästerskapsåkaren Veerpalu vann. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 17 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2006 (redigerat) Sverige blev ju helt utspelade av Ryssland igår. Det gick ju bra i första perioden, då hade Sverige allt spel men när Kovalev gjorde mål i powerplay i andra perioden och när de fick ett lätt mål bara sekunderna efter så verkade det som att Sverige inte orkade med längre. Sedan fortsatte det ju bara med mer skitmål till Ryssland på kontringar. Redigerat 17 Februari 2006 av Corpsegrinder Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 17 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2006 Sverige är inte lag som kommer att få medalj ändå, hoppas de kommer till kvartsfinal åtminstone. Kollar lite på snowboard nu. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 17 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2006 Det är väl klart man hejar på Sverige :P (kanske inte dom som kommer från utlandet) Jag hejar på Finland! :angry: För tillfället har sverige 4 medaljer och finland har 5 :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 17 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2006 Som jag ser det så vinner antagligen Finland den listan. Det finns många "grenar" kvar inom backhoppningen och Finland är jätteduktiga på den sporten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 17 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2006 Finland lär ju knappast ta någon medalj i hockey och inte Sverige heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.