ChipZ Skrivet 17 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2006 Hejar på sverige(såklart) när dom är med, annars kan det bli lite olika Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 17 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2006 Sverige har ingen deltagare med i backhoppning, lika så i rodel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 finland leder canada och vann sweitch 5-0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 Svarige möter Lettland i ishockey idag. Ska bli intressant men jag tror att Sverige kommer att vinna ganska lätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 Sverige Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 Finland lär ju knappast ta någon medalj i hockey och inte Sverige heller. Har du hört talas om damhockey nån gång? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 Finland lär ju knappast ta någon medalj i hockey och inte Sverige heller. Jag talade om herrarna men nu ser det ju bättre ut efter vinsten mot Lettland med 6-1. Damerna kommer nog inte att vinna finalen men kanske med lite tur för det hade de ju i semifinalen mot USA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 Kul att Sverige vann en hockeymatch. Men Lettland var ju inte den svåraste motståndaren. Ska kolla på reprisen av backhoppningen klockan 1.45. Undrar vem som vann i den stora backen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 (redigerat) Finland lär ju knappast ta någon medalj i hockey och inte Sverige heller. Damhockey är inte hockey... Utan tacklingar = ingen hockey! Dessutom är det riktigt sömning kvalitet på spelet, ingen fart, ingen teknik. Lövens A-pojkar vann mot svenska damlandslaget med 15-0 & 81-16 i skott för några veckor sedan! För övrigt var det bara Nizivijs som skapade något i Lettland, signa JayKay! Den förlorade sonen ska tillbaka till Löven. =) Redigerat 18 Februari 2006 av # 21 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 Finland lär ju knappast ta någon medalj i hockey och inte Sverige heller. Det var en riktig utklassning. Det bevisar ju hur stor skillnad det är mellan herrarna och damerna i hockey. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 (redigerat) http://svt.se/svt/road/Classic/shared/medi...=48214&a=542588 Fängelse! Ruuttu är ett j*vla pucko, det visste vi sedan tidigare, men det här är jävligt mycket över gränsen! Jagr står med nedböjt huvud, det ser Ruuttu, han har gott om tid att stanna av & svänga undan, men inte då. Jag brukar inte gilla mordförsök på hockeyrinkarna, men när Canucks möter Rangers hoppas jag som f*n att han ska få tillbaka mångdubbelt! Fega j*vla svin! Stäng av kräket på livstid samt släng in honom i fängelse. (Maxstraffet för mordförsök, vad det nu är) Perezhogins mordförsök ( http://media.putfile.com/Perezhogin39 ) är visserligen fulare & av någon anledning får han fortfarande spela, såvitt jag vet har inte ens åtal väckts. Bertuzzis misshandel av Moore var fult som f*n, men i jämförelse med detta är det nästan skolflickenivå. Klart som f*n att man ska kunna dömas för mordförsök i hockeyrinken också! Det ska inte vara någon frizon för retards som bara måste skada andra allvarligt. Jag är FÖR fysisk hockey, men kraftigt MOT mordförsök! Redigerat 18 Februari 2006 av # 21 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 Jag såg Ruuttu's tackling på Jagr och jag håller med om att det var en av de fulaste och fegaste tacklingarna somjag någonsin har sett och han förtjänar att bli avstängd en lång tid framöver. Men förövrigt ser jag fram emot Sverige mot USA i hockey idag. Det blir nog en lätt match tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.