Hoppa till innehåll

Os

Kevve

Rekommendera inlägg

• Svar 46
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Finland lär ju knappast ta någon medalj i hockey och inte Sverige heller.

Jag talade om herrarna men nu ser det ju bättre ut efter vinsten mot Lettland med 6-1. Damerna kommer nog inte att vinna finalen men kanske med lite tur för det hade de ju i semifinalen mot USA.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Finland lär ju knappast ta någon medalj i hockey och inte Sverige heller.

Damhockey är inte hockey...

Utan tacklingar = ingen hockey!

Dessutom är det riktigt sömning kvalitet på spelet, ingen fart, ingen teknik.

Lövens A-pojkar vann mot svenska damlandslaget med 15-0 & 81-16 i skott för några veckor sedan!

För övrigt var det bara Nizivijs som skapade något i Lettland, signa JayKay!

Den förlorade sonen ska tillbaka till Löven. =)

Redigerat av # 21
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

http://svt.se/svt/road/Classic/shared/medi...=48214&a=542588

Fängelse!

Ruuttu är ett j*vla pucko, det visste vi sedan tidigare, men det här är jävligt mycket över gränsen!

Jagr står med nedböjt huvud, det ser Ruuttu, han har gott om tid att stanna av & svänga undan, men inte då.

Jag brukar inte gilla mordförsök på hockeyrinkarna, men när Canucks möter Rangers hoppas jag som f*n att han ska få tillbaka mångdubbelt!

Fega j*vla svin!

Stäng av kräket på livstid samt släng in honom i fängelse. (Maxstraffet för mordförsök, vad det nu är)

Perezhogins mordförsök ( http://media.putfile.com/Perezhogin39 ) är visserligen fulare & av någon anledning får han fortfarande spela, såvitt jag vet har inte ens åtal väckts.

Bertuzzis misshandel av Moore var fult som f*n, men i jämförelse med detta är det nästan skolflickenivå.

Klart som f*n att man ska kunna dömas för mordförsök i hockeyrinken också!

Det ska inte vara någon frizon för retards som bara måste skada andra allvarligt.

Jag är FÖR fysisk hockey, men kraftigt MOT mordförsök!

Redigerat av # 21
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag såg Ruuttu's tackling på Jagr och jag håller med om att det var en av de fulaste och fegaste tacklingarna somjag någonsin har sett och han förtjänar att bli avstängd en lång tid framöver. Men förövrigt ser jag fram emot Sverige mot USA i hockey idag. Det blir nog en lätt match tror jag.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...