Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 Jag såg Ruuttu's tackling på Jagr och jag håller med om att det var en av de fulaste och fegaste tacklingarna somjag någonsin har sett och han förtjänar att bli avstängd en lång tid framöver. Men förövrigt ser jag fram emot Sverige mot USA i hockey idag. Det blir nog en lätt match tror jag. Jo, nu kommer alla tro att alla finnar är så bara för att Ruutu tacklade. Men han är helt dum i .... Alltid har han gjort saker för att förstöra, sen sitter han där och skrattar. Fattar inte att dom ens tar med honom i laget. Hoppas han blir avstängd Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 Vet någon vad som hände med Jagr :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 tror inte det var så farligt med Jagr. En del var hans fel eftersom han sänkte ner huvudet. Men när man såg reprisen var det tydligt att Ruutu tog fart och tacklade honom för att skada. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 Han fick bara en skråma i pannan läste jag i tidningen så det var inte så farligt. Härligt att Sverige vann mot USA med 2-1 idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MORAD Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 hejar på sverige :kung: :medieval: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 Jag hoppas att Sveriges damer vinner mot Kanada i hockey idag men det är högst otroligt fast med lite tur kan det säkert gå vägen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkBlack_Angel Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 Jag hejar pâ Sverige, men jag vet att Norge eller Österrike plockar mest medaljer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 Ska se lagtävlingen i stora backen i dag (jag pratar om backhoppning). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 Ska se lagtävlingen i stora backen i dag (jag pratar om backhoppning). Jag gillar inte att kolla på backhoppning så värst mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 Jag hoppas att Sveriges damer vinner mot Kanada i hockey idag men det är högst otroligt fast med lite tur kan det säkert gå vägen. Chansen är ca en på miljonen, och då är jag generös. Vi hade flyt mot USA, men Kanada är alldeles för svårslagna. Silvret är en bragd i sig & de ska ha all cred för det. Kim Martin påstår att damlandslaget håller låg allsvensk klass. Jag gapflabbade när jag hörde det, jag lovar, jag vek mig dubbel & låg som en Jarkko Ruutu (dvs psykiskt sjuk) i en halvtimme. Löven A-pojkar/B-jun (14-17 år) 15-0 Sveriges Damlandslag. Skott: 81-16. Det säger ganska mycket om hur j*vla överdrivet det var sagt, förmodligen sagt i glädjeruset efter USA-matchen. Att sedan den mediekåta horan Percy Nilsson tänkt grusa Lövens kvalseriedrömmar genom att ställa Kim Martin i målet mot Rögle (konkurrenten om fjärdeplatsen) gör mig upprörd. Det är hur klart som helst att hon INTE kommer göra någon större match & det är förmodligen för att få in fler pengar p.g.a. derbymatch i kvalet. Inget ont om Kim, men hon håller verkligen inte ens i J18 Allsvenskan, hon är en bra målvakt på damnivå, men det är en j*vla skillnad att spela med/mot killar. Mina spel på matchen: SWE-CAN 1-10 Odds: 40.00 SWE-CAN 1-9 Odds: 40.00 SWE-CAN (x+5)-x - 2 (Kanadavinst med 6 mål eller mer) Odds: 2,05 Antal skott SWE: Färre än 11 Odds: 1,90 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 Det blev ingen vinst för Sveriges damer i hockey fast det förväntade jag mig inte heller men de kämpade på ganska bra och speciellt i sista perioden och om inte USA hade fått det där lätta 1-0 målet så kanske matchbilden hade blivit en annan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.