Gäst Pikabanga Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 Tjena, undrar om någon vet hur man gör så fusken funkartill counter strike . Har gjort som det står att man ska göra men det funkar inte. :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 Är det så svårt att klara sig utan fusk? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pikabanga Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 Nej det äe det inte men det är kul att pröva! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 okej! Nä jag har inte en aning om hur man gör. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 vadå?kan man få upp consolen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 Nä men det går kanske att göra på andra vis typ: Håll inne back och tryck Y Y Y Y B B X L Y R Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
morro_lord Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 (redigerat) B) Det är ganska enkelt att svara på varför fusken inte funkar..... jag tror att dom är fäjk.... men om någon vet hur man gör så skicka gärna ett mejl till mej om hur man gör... jag har prövat att göra som det står. vad är era bästa stats? :ph34r: Redigerat 16 Februari 2004 av morro_lord Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg