skulla skänkt allt jag har till dem som behöver de skulle ta farväl..jag skulle ju inte snatta nåt iallfall för om man blir upptäckt så blir man väl ..ja om man inte kan betala så får man väl sitta i en cell nån dag..och då kommer man ju dö där inne..
Helt Ärligt
↗ till inläggetKnappast man sitter i en cell som 13 åring. Och knappast man sitter i en cel lför snattning.skulla skänkt allt jag har till dem som behöver de skulle ta farväl..jag skulle ju inte snatta nåt iallfall för om man blir upptäckt så blir man väl ..ja om man inte kan betala så får man väl sitta i en cell nån dag..och då kommer man ju dö där inne..
Grubblar över att jag ska dö.
↗ till inläggetskulla skänkt allt jag har till dem som behöver de skulle ta farväl..jag skulle ju inte snatta nåt iallfall för om man blir upptäckt så blir man väl ..ja om man inte kan betala så får man väl sitta i en cell nån dag..och då kommer man ju dö där inne..
ok då:P
skulle spöat några damp barn och njuta av den tid jag har kvar
jag skulle.... springa ut i göteborg spritt språngande naken...
↗ till inläggetÀtt leva ut dina blottarfantasier till max alltså?jag skulle.... springa ut i göteborg spritt språngande naken...
kom på en sak, jag skulle ha slått sönder alla fönster jag hade hunnit med :D
amen seriöst döda massa folk ni möter dom ändo in da hell själv skulle jagbli så frustrerad på tanken att jag skulle gjort självmord