När du ändå håller på kan du väll lära dig att stava också....
Helt Ärligt
Jag skulle göra galna saker, och kanske säga vad jag tycker åt alla
klått upp dumma typer och ja vem vet...
kanske prova gå till sängs...
Jag skulle vara en så god människa så möjligt.
↗ till inläggetJag skulle åka ner till irak eller något liknande ställe och sedan skulle jag se hur många människor jag kan klara av att döda på 24h.
Alternativ 2 skulle vara att göra så många karikatyrer av muhamed som möjligt.
Okej, det där var lite väl magstarkt!
Tänk innan du postar nästa gång!
↗ till inläggetVarför bränna arabiska flaggor?Furst skulle jag ha tagit å gått på en DARIN konsär gå upp med mitt aliminum basebollträ,(du fattar rästen)Misshandlat en kille i min klass och 2 i 5an,spela in massa jackass filmer,hoppa bungey-jump,hoppat i sängen med en snygg brud :P,Kuta upp på en sen där 50Cent står,bettla mot han,och äga ut han.Sen skulle jag ha givft mig med en Center(godis asså).Bränt arabiska flaggor & dödat G.Bush.Blivit povè å be gud låta mig leva :D
Njaaa... Skulle ge mina grejer till de fattiga och säga att dem ska lycka till med livet.
Som en vanlig dag.
Efter att nästan hela dagen är slut ber jag gud att få leva ett normalt liv.
Men om det inte går....
Jag skulle försökt att slå ihjäl och tortuera folk som är nära och hatade, som mina malliga kompisar är.
Ge pengar till min kära familj , och kanske skapat en tråd om vad man gör när man har 24 timmar kvar att leva.
Jag hade kallat mig Jack Bauer och räddat världen!
↗ till inläggetJack, it's a bomb! RUN CURTIS!!!Jag hade kallat mig Jack Bauer och räddat världen!
Jag hade nog gått ut och snattat lite och förstört bilar och annat, skapat kaos med andra ord.
Shit. Jag hade slaktat min familj och Sveriges korrupta politiker och andra människor som är helt störda. Jag skulle också slösa bort alla mina pengar.
↗ till inläggetVarför just din familj!!!Shit. Jag hade slaktat min familj och Sveriges korrupta politiker och andra människor som är helt störda. Jag skulle också slösa bort alla mina pengar.
Back to topic: Jag skulle nog... Hmmmm
JAg skulle uppföra mig som vanligt... men jag skulle gå och äta all chips dom har i kiosken!
↗ till inläggetDärför att av alla människor på jorden så hatar jag min familj mest.Shit. Jag hade slaktat min familj och Sveriges korrupta politiker och andra människor som är helt störda. Jag skulle också slösa bort alla mina pengar.
Det var inte så snällt sagt.
Svår fråga, men självklart skulle jag säga adjö till alla kompisar.
Sedan får man väl lov att gå in på datorn och göra något, för att fördriva tiden.
↗ till inläggethemsk tortyr tycker jag är vidrigare ta massmord och så...Isåfall är du sjuk. Att döda är det hemskaste du kan göra, det finns få saker vidrigare än att ta någons liv.
Vem är du att bestämma vilka som ska leva och vilka som ska dö?
jag skulle gå och slå alla idioter i min skola på käften... :kung: :medieval:
Jag skulle nog döda en massa personer som jag ogillar.
↗ till inläggetShit. Jag hade slaktat min familj och Sveriges korrupta politiker och andra människor som är helt störda. Jag skulle också slösa bort alla mina pengar.
Du, ja skulle gjort de samma
alla skulle nog de jag skulle nog sprängt min skola om jag hade en bomb...
↗ till inläggetShit. Jag hade slaktat min familj och Sveriges korrupta politiker och andra människor som är helt störda. Jag skulle också slösa bort alla mina pengar.
Slakta alla störda? Min åsikt är att du börjar med att ''slakta'' dig själv.
Edit: Egoister och hjärndöda människor förstör gärna andras liv för att dom inte har något själv eller kommer mista det. Har aldrig hört så sjuka uttal från folk. Antingen är dessa människor extremt omogna eller helt pantad. Värkar vara mycket debila personer här. Skrämmande. :unsure:
Sprungit naken genom samhället, ta farväl av alla jag tyckte om, skänkt det jag ägde till vänner, och kanske hoppat utför ett stup som Skåningen sa.