💬
Logga in
Fuska.se

Helt Ärligt

88 svar · startad

↗ till inlägget

Ja överskriften säger en del, men om du skulle haft 24 timmar kvar att leva. Vad hade du gjort ? Jag hade donerar alla mina pengar till fattiga. Berättat för alla jag hatar varför jag hatar dem o dem jag älskar varför jag älskar dem.

Jag skulle nog vara väldigt ledsen, men jag skulle säga hejdå till alla jag kände

sen skulle jag kanske göra en massa bus som man inte vågar annars, för om man hade 24 h så skulle dom ju aldrig hinna ta en :).

Nivå 0 · Nykomling Moderator Moderator

Seriöst, varför skänka bort saker... man ska ju leva livet det sista man gör

Nivå 0 · Nykomling

Skrikit av förtvivlan, och fått panik inombords av den chockerande nyheten. Förmodligen svimmat. Jag skulle nog tagit livet av mig själv innan de 24 timmarna hade passerat.

Men, för att inte vara så realistiska, så skulle jag vilja göra min efterlängtade Shit & Run (Kuta naken, bajsa, kuta vidare) över hela staden i stort sett. Gärna inför lite folk. Sen skulle jag sagt till min käraste att jag älskade dom och att dom gett mig ett bra liv, sen skulle jag nog bara väntat in döden framför en videokamera. Folk gillar se människor dö (Tydligen :wacko:), och en tonåring som dör på riktigt stående är ju fräckt. NesseN skulle fått de ev. inkomsterna på filmen om jag skulle tjänat något.

orka tänka så... ska man ändå dö, kan man ta med sig andra!

15 Feb 2006
Nivå 0 · Nykomling

Men varför? Vad har de gjort förutom att befinna sig i din omedelbara närhet medan du får lust att döda?

Det är kul...

Fast jag hade nog misshandlat några personer jag hatar... jonas gardell, mark levengod, darin, gudryn skyman m.m.

16 Feb 2006
Nivå 0 · Nykomling

Isåfall är du sjuk. Att döda är det hemskaste du kan göra, det finns få saker vidrigare än att ta någons liv.

Vem är du att bestämma vilka som ska leva och vilka som ska dö?

Skulle ta farväl till alla jag känner och gråttit som f*n.Om det är sant att man kommer till himlen så skulle jag väl inte gråta,för man träffar dem ju ändå sina bekanta sen.Skulle väl ta mina pengar till himmelen och skulle slösa bort dem på massa spel. :)

Men orkar inte tänka på sånt,det gör mig ändå bara ledsen. :(

ledsen? ne, alla ska ju dö...

shacti, jag är inte sjuk, men det finns ju några man hatar

17 Feb 2006
Nivå 0 · Nykomling

Jag säger inte att jag är pacifist (fast bra nära) men våld leder alltid till våld. och är du död går dom på dina släktingar.

↗ till inlägget

skulle se första säsongen av 24

Jajamensan ;) det är det enda avsnittet jag sett av det. Ska jag vara seriös så vet jag faktiskt inte
20 Feb 2006
Nivå 0 · Nykomling
Om jag skulle veta att jag skulle dö inom 24 timmar så skulle jag sätta mig ner i en stol och ha ett ord på hjärnan "äntligen"
Nivå 0 · Nykomling

tagit livet av mig på en gång

21 Feb 2006

okej det här har hänt nyss min flickvän blev våldtagen och gravid med killen, och hon känner han och alla i hela vårgårda ÄR HELT DUMMA I HUVET j*vla FITT HUVEN I VÅRGÅRDA!!!!!!!!!!! så jag skulle nog döda han på det mest brutala sätt jag kan komma på och låta han lida sen ta farväl av min flickvän och sen dö

Nivå 0 · Nykomling

Först av allt slåt ihjäl mina lärare :) Sen gråtta ge pengar till fatiga ärsäna några saker. Jag skulle också testa alla spel konsoler alså tjuva de. :(

Satrkars din flickven :(

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling

Verkar som om nästan alla ska slå ihjäl nån, hjälper det nåt? Känner man sig som att man kan dö typ fridfullt då? Att ha gjort livet bättre för dom som ska leva efter en? Tror inte riktigt det va? Sen tror ja nog inte att dom som skriver det här skulle aldrig gjort detb på riktigt

tycker synd om din flickvän :(

Senast ändrad:

1 Mar 2006
Nivå 0 · Nykomling

Furst skulle jag ha tagit å gått på en DARIN konsär gå upp med mitt aliminum basebollträ,(du fattar rästen)Misshandlat en kille i min klass och 2 i 5an,spela in massa jackass filmer,hoppa bungey-jump,hoppat i sängen med en snygg brud :P,Kuta upp på en sen där 50Cent står,bettla mot han,och äga ut han.Sen skulle jag ha givft mig med en Center(godis asså).Bränt arabiska flaggor & dödat G.Bush.Blivit povè å be gud låta mig leva :D

2 Mar 2006
Nivå 0 · Nykomling

lycka till att hinna det på 24h.... var glad om du hinner boka biljett till Darin konserten.

Nivå 0 · Nykomling

Om jag skulle haft 24 timmar kvar att leva. Jag skulle väl skänkt mina pengar och ägodelar till kompisarna. Sedan vet jag faktiskt inte riktigt... Slå ihjäl någon är väl att överdriva, speciellt när man inte är förbannad på någon. :) Tja, något ovanligt skulle väl man ha gjort iaf... Gå in och stjäla godis på Willy´s hemma.... fast vette f*n... ;)

Nivå 0 · Nykomling

Jag skulle först ja je alla saker jag hadde sen seja hej då till alla jag känner sen något tokigt tilxempel sprinnga det längsta jag kunde medans jag var jätte lädsen :cry:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in