Novaspace Skrivet 11 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2006 Vart ligger alla smileysarna till MSN ?? :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 11 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2006 ovan för där du skriver <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Novaspace Skrivet 11 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2006 ovan för där du skriver <_< Men >< jag menar vart dom är sparade på datorn <_< <_< :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sherikan Skrivet 11 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2006 Vadå sparade på datorn? Jag tror inte att de sparas på datorn om du kopierar dem.. Men ingen aning O_o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 11 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2006 (redigerat) ligger v'll någonstans i msn mappen såklart.. leta runt lite bara eller sök... Redigerat 11 Februari 2006 av TAcklaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Novaspace Skrivet 11 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2006 ligger v'll någonstans i msn mappen såklart.. leta runt lite bara eller sök... Nu har jag sööööökt hela datorn men hittar inga det var tydligen inte så självklart som du sa... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 11 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2006 (redigerat) nehäpp... i sånna fall "laddar" man ner dom varje gång an öppnar en chatt , då finns dom i någon sorts internetfil.... lr något sånt... jag har ingen aning ! Redigerat 11 Februari 2006 av TAcklaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gimcor Skrivet 11 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2006 Dom ligger förmodligen inbäddade i någon fil. Det finns vissa program som kan öppna sådana filer så att du sdan kan ändra filen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 11 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2006 (redigerat) Det känns ju som dom borde ligga någonstans i msn filen... Men som Nintendo Power sa så ligger dom nog inbäddade någonstans. Redigerat 11 Februari 2006 av R-110 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Novaspace Skrivet 12 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 ok ni har nog rätt Tack för hjälpen ändå! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.