berra_66 Skrivet 11 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2006 vart får man alla stenar..ja har alla utom waterstone....skulle behöva den föratt dutveckla min lombre.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 11 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2006 Använd Dive på olika ställen mellan Lilycove City och Mossdeep City. Där kan du hitta massor Shards som du kan byta till dig mot stenar med Hunter. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rawand Skrivet 11 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2006 (redigerat) :( hur byter man. :( Och vad är hounter :( Redigerat 11 Februari 2006 av rawand Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 Han finns i Mosdeep. Leta runt lite bara. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rawand Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 Tack. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pokemonhugo Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 Jag har hört att Solrock kan ha Sun stone to hold när man fångar den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 Pokemonhugo: Ja,han är den ända Pokemonen som håller i en Sun Stone. Eric H: Ovanför Mossdeep City finns han,bara använd Surf på vattnet och surfa upp lite så kommer du till honom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 Nej, han finns väster om Mossdeep City. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 Nu när jag fick reda på att han inte alls ligger i Mosdeep så vet jag att han är nordväst från Mosdeep. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pokemonhugo Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 såja såja grabbar jag möter solrock i samma grotta som man möter bagon i. Ungeför halv vägs till fallabror halv vägs till rustboro det med mossdep vet jag inte vad ni pratar om :zzz: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
berra_66 Skrivet 12 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 okej okej...jag har hittat alla stenar nu....sunstone får man i rymdlabbet i mossdeep...waterstone får man på det gamla vraket mellan dewford och slteport...firestone får man i fiery path...grasstone får man på vägen till fortree vid water institut...det var väl alla stenar....moonstone får man lite varsomhelst i olika grottor.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pokemonhugo Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 i vilket hus bor hounter i eller vad han hette nu. hur många shards finns det jag har bara hittat 3 stycken red yellov green finns det fler???? :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg