Gäst Crap Skrivet 11 Februari 2006 Rapport Skrivet 11 Februari 2006 Adressfältet i i internet explorer har försvunnit för mig, vet nån hur man gör får att få tillbaka det? Jag har provat att gå in i "visa" och och trycka på "visa adressfält" men det kommer inte fram ändå. Citera
Katt Skrivet 11 Februari 2006 Rapport Skrivet 11 Februari 2006 Någon kanske har spärrat den funktionen. Inlägg nr 700!! Citera
Gäst Crap Skrivet 11 Februari 2006 Rapport Skrivet 11 Februari 2006 låt mig tänka.... ELLER INTE! Citera
Salzalada Skrivet 11 Februari 2006 Rapport Skrivet 11 Februari 2006 Kan du skicka en skärmdump på hur det ser ut? Om det ser ut så som jag tror är det barea att trycka på F11. Citera
Katt Skrivet 11 Februari 2006 Rapport Skrivet 11 Februari 2006 låt mig tänka.... ELLER INTE! Jag fattar inte. Citera
Gäst Crap Skrivet 11 Februari 2006 Rapport Skrivet 11 Februari 2006 (redigerat) Det funka inte att trycka f11.. Redigerat 11 Februari 2006 av Crap Citera
Putside Skrivet 11 Februari 2006 Rapport Skrivet 11 Februari 2006 Förmodligen så att någon har gått in på internet-inställningar och rensat adressfältet. tror inte att det går att få bort på annat vis. Men om du vill se vilka sidor du varit på tidigare så testa å tryck Tidigare längst upp på skärmen.( en klocka med en grön pil ). Citera
Gäst Crap Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Skrivet 12 Februari 2006 (redigerat) Men alltså det är där man skriver in själva adressen som har försvunnit så man kan inte skriva in nya sidor man måste ta dom som ligger i favoriter. Redigerat 12 Februari 2006 av Crap Citera
Katt Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Skrivet 12 Februari 2006 Hände det bara helt plötsligt eller? Citera
Putside Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Skrivet 12 Februari 2006 Men alltså det är där man skriver in själva adressen som har försvunnit så man kan inte skriva in nya sidor man måste ta dom som ligger i favoriter. Ajdå då var det värre, prova med att byta startsida och kolla om det fungerar då. Citera
Gäst Elite Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Skrivet 12 Februari 2006 Adressfältet i i internet explorer har försvunnit för mig, vet nån hur man gör får att få tillbaka det? Jag har provat att gå in i "visa" och och trycka på "visa adressfält" men det kommer inte fram ändå. Ovanför där adressfältet var ska du Högerklicka > Adressfältet.Nu borde det funka. Citera
Gäst Crap Skrivet 13 Februari 2006 Rapport Skrivet 13 Februari 2006 Det funka inte med era tips. Så här ser det ut. Lägg märke till att det står adress i kanten men det går inte att klicka på :S.. Adressfält.bmp Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.