Hoppa till innehåll

Adressfältet Borta

Rekommendera inlägg

Skrivet

Adressfältet i i internet explorer har försvunnit för mig, vet nån hur man gör får att få tillbaka det?

Jag har provat att gå in i "visa" och och trycka på "visa adressfält" men det kommer inte fram ändå.

Skrivet

Förmodligen så att någon har gått in på internet-inställningar och rensat adressfältet. tror inte att det går att få bort på annat vis. Men om du vill se vilka sidor du varit på tidigare så testa å tryck Tidigare längst upp på skärmen.( en klocka med en grön pil ).

Skrivet (redigerat)

Men alltså det är där man skriver in själva adressen som har försvunnit så man kan inte skriva in nya sidor man måste ta dom som ligger i favoriter.

Redigerat av Crap
Skrivet

Men alltså det är där man skriver in själva adressen som har försvunnit så man kan inte skriva in nya sidor man måste ta dom som ligger i favoriter.

Ajdå då var det värre, prova med att byta startsida och kolla om det fungerar då.
Skrivet

Adressfältet i i internet explorer har försvunnit för mig, vet nån hur man gör får att få tillbaka det?

Jag har provat att gå in i "visa" och och trycka på "visa adressfält"  men det kommer inte fram ändå.

Ovanför där adressfältet var ska du Högerklicka > Adressfältet.

Nu borde det funka.

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...