Snooze Skrivet 11 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2006 FS xD Bara skaffa en strategi så vinner du kanske över mig nästa gång x) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 Använd helst olika typer av Pokémon. T ex, Dragonite (Dragon och Flying), Tyranitar (Rock och Dark), Blaziken (Fire och Fighting), Venosaur (Grass och Poison), Quagsire (Water och Ground) och Magneton (Electric och Steel). Tänk på att detta är bara ett exempel, så du behöver inte skaffa detta team om du vill. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 Lyssna på farbror Janne.Helt rätt.Problemet kan ligga att du har olika Pokemon av samma typ.Togetic har för många gräss attacker,inte bra.Och Hyper Beam suger på Tyranitar.Försök att byta ut den mot Surf kanske.Då har du en perfekt Tyranitar(fast om han inte är på 100 så är i allafall resten perfekt). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 Jag är ingen farbror! Jag är en ung kille (10 år)! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 (redigerat) Hmm. Jag fattar inte att du inte vinner. Men försök att utveckla en Loudred till Explosion (eller vad den nu heter) och träna den till lv 100. Vet inte om detta tipset är bra men det kan ju hända. Fast det beror på vilket spel... eller du kanske skrev vilket... Redigerat 12 Februari 2006 av Eric H Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 Just det! Till vilket spel menar du? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 Jag är ingen farbror! Jag är en ung kille (10 år)! Farbror Kalle är inte någon farbror han heller,han är morbror. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 Ja. lyssna på morbror Janne, han vet vad han snackar om xD Men tänk också på att utnyttja dina Pokemons starka sidor i en match. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 13 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2006 Men snälla nån, kalla mig för killen Janne isåfall! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 13 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2006 ....och tänk på Farbror Joakim,han är också morbror.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 Jag är ingen farbror! Jag är en ung kille (10 år)! Nej, inte till Knattarna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 Jojo.Det är ju det jag menar! Checka ut Kalles släkt träd på http://www.disney.se/kalleanka/ankeborg/index.html# och klicka på Släktträd. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg