Gäst Elite Skrivet 11 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2006 (redigerat) Nu har vi bestämt oss för att skapa en clan åt Fuska.se. Namnet är ej bestämt, men det blir nånting i stil av "FS Rangers", men kom gärna med namnförslag. Medlemmar: PontarN - Spelat ungefär 1år. Ragnarök (moderatorn) - Spelat 2-3 månader. (AggraN^ ;)) Salzalada - Spelat 2år. NesseN - Spelat några veckor. Men har skills! (CamparN^) Mujo - Spelat typ 1år~ Quaked_ess - Spelat 4 månader. Darwin2 - Spelat 1år. Simontheking - Spelat 1år. Kevve - Spelat 7 månader. Vi behöver också frivilliga som kan sponsra med en server då & då. Om du vill vara med, skriv i tråden. Redigerat 14 Februari 2006 av Ragnarök Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 11 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2006 (redigerat) Jag vill vara med ;P kan KANSKE hålla uppe servern IBLAND... Redigerat 11 Februari 2006 av quaked_ess Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 11 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2006 Hur länge har du spelat då? Vi ska ta och skriva upp det också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 11 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2006 Inte säker jag heller för den delen.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 11 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2006 Jag kanse kan vara med ;) Hör av mig! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 Jag vill inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simontheking Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 Jag vill va med! Jag har spelat i cirka 1 år och är mest bra på auto sniper. Jag är inte himla bra på vanliga banor men på SURF äger jag. Jag har 8 Mbitz i bredband och har en server med AMX_MOD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 har spelat CA:7mån gillar mest m4a1 eller AK47 nick:kevve Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 Beror på vilket CS det är.. Vilket är det ni kommer spela? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 Beror på vilket CS det är.. Vilket är det ni kommer spela? Counter-Strike 1.6 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 Då vill jag inte vara med. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 mm jag e med men skriv upp mig PS.nån som vill donna till mit gruppforum :P helst mycket fm har bara 2300fm just nu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg