maaakus Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Skrivet 12 Februari 2006 Kan man byta habbo-möbler mot habbo-mynt? Jag menar då inte att man kan byta med myntkoder ,utan i bytesmaniken!?! Citera
Gäst QuikSilver Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Skrivet 12 Februari 2006 Kan man byta habbo-möbler mot habbo-mynt? Jag menar då inte att man kan byta med myntkoder ,utan i bytesmaniken!?! Vet inte vad du menar.. Citera
maaakus Skrivet 12 Februari 2006 Författare Rapport Skrivet 12 Februari 2006 Kan man byta habbo-möbler mot habbo-mynt? Jag menar då inte att man kan byta med myntkoder ,utan i bytesmaniken!?! jo om man vill byta så det är tex en möbel i bytesmaskinen och några habbomynt så man kan byta möbler och habbomynt utan ge habbomyntkoder! Citera
Gäst QuikSilver Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Skrivet 12 Februari 2006 Nej det går nog inte. Citera
maaakus Skrivet 12 Februari 2006 Författare Rapport Skrivet 12 Februari 2006 ok tack för hjälpen! Citera
Insane-Killer Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Skrivet 19 Februari 2006 Kan man byta habbo-möbler mot habbo-mynt? Jag menar då inte att man kan byta med myntkoder ,utan i bytesmaniken!?! Nej det går inte, Man kan bara köpa möbler för mynt. Citera
molle34 Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Skrivet 5 Mars 2006 nej de går inte att ens byta mynt de enda sättet att ge bort mynt e att skicka ett mess med en mynt kod inte för jag har testat men de funkar :D Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.