Gäst Elite Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 (redigerat) Jag har installerat Google's verktygfält för att blockera pop-ups. Men i det lilla fältet där man söker så finns det sparade sökningar. Hur gör jag så att mina tidigare sökningar inte sparas? Redigerat 12 Februari 2006 av PontarN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 högerklicka på det, välj Alternativ. där kan du kryssa ur en ruta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 behövde hjälp med det med TACK! nico^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 högerklicka på det, välj Alternativ. där kan du kryssa ur en ruta. Jag förstod inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 För att radera sparade sökningar gör följande i IE: <---- "Verktyg" <---- "Internet-alternativ" <---- "Innehåll" -----> <---- "Komplettera automatiskt" <---- "Rensa forumulär" <---- = Knapp <---- "" -----> = Flik ((har du varit inne på P-sidor elr?)) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 (redigerat) För att radera sparade sökningar gör följande i IE: <---- "Verktyg" <---- "Internet-alternativ" <---- "Innehåll" -----> <---- "Komplettera automatiskt" <---- "Rensa forumulär" <---- = Knapp <---- "" -----> = Flik ((har du varit inne på P-sidor elr?)) Haha, nae. Tack iallafall. Redigerat 2 November 2008 av Paelsboll Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.