lilla_mu Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 kommer inte vidare på spelet.. är på vatten templet och får inte rätt på det i början när man ska ställa sig framför den stenen och spela zeldas lullaby så ska ju vattnet sjunka men det gör ´det inte!! kan det kanske vara fel på spelet eller är det jag som gör fel?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 Hur ser stenen ut, är det typ en blå stenplatta som sitter på väggen? Om det är det säg vilken nivå du har vattnet på och vilken av stenarna du är vid. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst The heroin Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 Usch, vattentemplet i zelda Ocarina of time... mycket svårt, mycket svårt. jag har en guide här någonstans, men du kanske inte vill fuska så mycket genom att läsa genom hela guiden över templet. jag är inte inne så ofta här, så det kan dröja flera dagar om du ändå vill ha guiden över just den tempel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
guz** Skrivet 13 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2006 det här kanske inte är till någon hjälp men min brorsa har klarat spelet du kan ju fråga honom : [email protected] (MSN) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 Jag tycker det var lätt har inte spelat på 1 år Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kippe_cool Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 Super Lätt hehe :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 Fel forum. Ocarina of time är ett N64 spel <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 Fel forum. Ocarina of time är ett N64 spel <_< Finns till NGC också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 Fel forum. Ocarina of time är ett N64 spel <_< det heter collectors edition (stavning)ps. nu spammar inte jag Xade Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svedda Skrivet 13 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2006 kommer inte vidare på spelet.. är på vatten templet och får inte rätt på det i början när man ska ställa sig framför den stenen och spela zeldas lullaby så ska ju vattnet sjunka men det gör ´det inte!! kan det kanske vara fel på spelet eller är det jag som gör fel?? Du kanske står för långt bort, stå nära plattan nästa gång Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg