FantasyFalx Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Skrivet 12 Februari 2006 nivet att jag vill ha en rörlig hön texempel sen ska den går runt på srivbordet alltså datorbagrunden sen när jag typ håller in en kan på musen så dar jag upp fiuguren sen släpper så faller den vet nån nån sån sida där man kan ladda ner en sån??? snälla säg till då tack i för väg Citera
Katt Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Skrivet 12 Februari 2006 Jag fattar inte. Kan du förklara lite mer? Citera
Gäst Destiny Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Skrivet 12 Februari 2006 Jag fattar tror jag här ska det finnas en: http://www.lego.com/eng/bionicle/downloads.aspx Citera
FantasyFalx Skrivet 12 Februari 2006 Författare Rapport Skrivet 12 Februari 2006 men villken ut av dem? den sidan mr fusk?? jag ska för klara bättre du vet att på dator skermen finns det ikoner a där ska det springa runt hen typ höna sen drar du den upp högst på skärmen släpper knappen och så rammalr den men en sån måste man ladda ner men var?? Citera
CeZ Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Skrivet 12 Februari 2006 Jag har en liten apelsin som springer runt på skrivbordet han klättrar, röker, fiskar, läser och massa annat. Är det en sån du menar? Citera
FantasyFalx Skrivet 13 Februari 2006 Författare Rapport Skrivet 13 Februari 2006 ja ja ja ja ja ja de e de vilken sida fick du den??? kostar det????? kan man lufta den sen släpp och då faller den ????????? ja du asss kyst om de e såna Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.