khsl Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 hej hur gör man för att få den muskiken jag har på dtorn så jag kan lysna på den när jag sitter i en bil i sa?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 hej hur gör man för att få den muskiken jag har på dtorn så jag kan lysna på den när jag sitter i en bil i sa?? Du bara kopierar musiken du vill ha, går in i GTA San Andreas User Files, öppnar mappen User Tracks och klistrar in musiken. Sedan är det bara att starta SA och slå på user tracks radiokanalen så kommer du att kunna lyssna på låtarna. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 Du kan byta låt med F5 och desseutom behöver du bara göra en genväg till låtarna och inte kopiera dom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 13 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2006 Ja ja, ungefär så jag menade. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 23 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 kan man det på ps2 oxå? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkBlack_Angel Skrivet 23 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 Men jag trodde att det bara gick till VC innan.? Jag testade nu,det fungerade. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 kan man det på ps2 oxå? Det gär väl bara du kopierar in skivan på hårddisken först. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 Ursäkta att jag väcker en lite gammal tråd: Men hur gör kopierar man till hårddisken till Ps2? Ursäkta också att jag går från PC till Ps2! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 11 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2006 Det fungerar inte för mej. Gjort som det står men musiken kommer inte med. Däremot i gta 3 så funkar det fint :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 Men outside: Hur lägger man in musik? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst volvotobben Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 du needar chip tyvärr =\ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg