Achilles Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 Har suttit hela helgen med FIFA 06: Road to FIFA world cup. Blir inte direkt glad när jag känner att jag nästan lika gärna kunnat gett bort 599 kronor som jag gav för det. Jag menar, grafiken är kass även om det ser bättre ut så är det inte bra. Spelkänslan i spelet finns inte och om det finns någon AI i spelet så får man leta länge för dom tio spelare man inte styr rör sig knappt. Har FIFA 06 till "vanliga" Xbox och älskar det. Förvänta mig något likvärdigt med bättre grafik och ljud. Men det verkar som om EA bara släng ihop något för att känna pengar på vilket är rent svinerie. Ta målvakterna som exempel. När man kommer fri med exempelvis Adriano i Brasilen som skuter som en häst och drar till en stenhårt skott upp mot borte krysset så kan mycket väl målvakten flyga likt en missil och klistra bollen. Mendans då i andra situationer kan samma målvakt låta en riktigt lös strumprullare rulla rakt förbi dennes fötter in i mål utan att ens målvakt rör en fena! Att få kontroll över den spelare man vill styra är ju även det ett äventyr likt få andra. Är som ni kanske kan läsa er till riktigt missnöjd och grymt besviken på EA sports som släpper en sån här skit produkt utt på marknaden. Så mitt råd till alla som gillar fotbollsspel bättre än dom som släptes till Nintendo 64, HÅLL ER BORTA ifrån detta FIFA och köp istället FIFA 06 till Xbox... :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 13 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2006 Tycker grafiken på Fifa 06 Road:To Fifa World Cup är riktigt snygg, de har gjort många spelare riktigt lika. Känslan tycker jag är grymt skön också, klart att det kan finnas brister. Det där med målvakten kan jag hålla med dig om, kan vara skumt ibland. En annan dålig sak med spelet är att det bara är VM kval, trodde att Fifa kunde bjuda på själva VM:et också. Så spelet är på tok för kort, men man spelar ju multiplayer oftast med fotbollsspel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 Har spelat den på vanliga Xbox, men den är skit bra, den är säkert bättre i Xbox 360..eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 Ja känsla och grafik tycker jag är klart bättre, som sagt spelet har klart brister likaså som vanliga FIFA 06 har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 Brister? Som vadå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erasse Skrivet 10 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2006 Har snart låst upp alla Achievments. Hur klarar man att Qualify to fifa world cup. Har kvalificerat mig typ 5-6 gånger, snälla hjälp mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 Har snart låst upp alla Achievments. Hur klarar man att Qualify to fifa world cup. Har kvalificerat mig typ 5-6 gånger, snälla hjälp mig! Det här är inget svar på din fråga, men ifall du nu har kvalificerat dig 5-6 gånger, hur kan du inte göra det igen?Eller är det jag som har läst ditt inlägg fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 Har snart låst upp alla Achievments. Hur klarar man att Qualify to fifa world cup. Har kvalificerat mig typ 5-6 gånger, snälla hjälp mig! Låter skumt om du har klarat det en gång bör du ju ha låst upp achievment "Qualify to Fifa World Cup". Låter konstigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erasse Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 Oj då jag har skrivit fel, det står; Qualify from your group or via the playoffs in the road to fifa world cup mode. Men då borde jag ju ändå låst upp achievmenten...? Nån som har ett vettigt svar? Kanske jag som är dålig på engelska... :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 Ja då borde den vara upplåst. :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erasse Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 Ja men den är inte upplåst det är det som är problemet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 jag har klarat ut hela spelet och det är as kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.