andennn Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 Vet någon som vet om ngt nytt cs ska komma??? I så fall när , vad ska det heta??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 dom har inga ideer om det änsålänge tror jag :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 13 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2006 Jag vet inte om det kommer ett nytt cs med det här men det kommer "half-life 2 Aftermatch" snart Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
andennn Skrivet 13 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2006 och vad är det?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 13 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2006 1. Nej det kommer inget nytt Cs. 2. Half-Life 2 expansionen heter nu Episode One. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 13 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2006 Jag hörde att det kanske ska komma ett CS 1.7.. Men jag vet inte, det kan vara fejk :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 13 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2006 Jag hörde att det kanske ska komma ett CS 1.7.. Men jag vet inte, det kan vara fejk :P Jag tror att det är FEJK! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ludzon Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 http://forums.csnation.net/showthread.php?threadid=20600 Skulle sitta fint med ett nytt CS :cool: Men jag tror de e ett ryckte. :( För att valve kännar fortfarande pengar på CS:source... Så om hela jorden sluta köpa cs så skulle valve va tvungna att göra ett nytt CS (Not gonna happend) :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 Det är bara HALF-LIFE: AfterMatch som kommer ut =( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Acet0neN Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 Kommer nog inget nytt ni såg hur själva hur länge 1.5 och 1.6 höll på innan CS: S kom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 17 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2006 Det är bara HALF-LIFE: AfterMatch som kommer ut =( Som igentligen heter Half-Life 2: Episode One. lite orginelt att ha Episode One, tyckte Aftermath var bättre namn. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twiztha_MF Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 naa det låter coolare med episode one tycker jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg