CeZ Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 Har det och har varvat det. Det har ju fler än dubbelt (säkert annu mer) banor än det moderna quake 4 tillexempel. Eftersom det är så gammalt fick jag nästan en chock när jag märkte hur stort spelet var. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
niklas1996 Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 Har spelat Half-life men aldrig orkat varva det. Jag håller mig till Counter-Strike. samma här. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 Näpp, har inte varvat Half-Life. Men däremot har jag varvat hf 2, som är mkt lättare än hf 1. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 Klart man har spelat hl... men aldrig till slutet! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
1-an Skrivet 15 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2006 Jag har varvat hl2 bara...orka spela första.Dålig grafik. Jag har varvat hl2 bara...orka spela första.Dålig grafik. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg