Freffus Skrivet 13 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2006 Hej. Jag har en egen otserver (yurots). Men jag vill ha account maker till det. Är det någon som vet hur man gör eller vart man kan ladda ner det?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hurtig Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 Hej. Jag har en egen otserver (yurots). Men jag vill ha account maker till det. Är det någon som vet hur man gör eller vart man kan ladda ner det?? Jag vet inte riktigt hur man gör aac men gå in på google och sök på otserver så kan du kanske hitta en. :) Men kan du hjälpa mig att göra en server om du gör det får du bli gm eller vad du nu vill bli. :D MSN = [email protected] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Freffus Skrivet 17 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2006 Är det någon som vet hur man gör egna quester???? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 o hur tror du de skulle gå till. ps tibia suger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst volvotobben Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 o hur tror du de skulle gå till. ps tibia suger öhh vad snackar du om? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Twin Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 Hur få man tag på en multi_ipchanger? Skriv så snabbt ni kan :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Freffus Skrivet 21 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 o hur tror du de skulle gå till. ps tibia suger eller hut vad snackar du om?? jag har fakiskt lyckas att göra egna quester nu :) Asså vi snackar om OT här...:P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst volvotobben Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 han vet antagligen inte vad ot är Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goglashszzz Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 hur gör man en ot server ja o mina kompisar skulle vilja veta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Freffus Skrivet 23 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 han vet antagligen inte vad ot är nee antagligen inte :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goglashszzz Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 -.- snackar ni om att ja e noob eller bara för ja inte vet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst volvotobben Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 (redigerat) ne inte om dig vi pratade om kaktus-killen ^_^ här haru en guide till ot http://forum.fuska.se/Ot_Guide_Till_76_-t57485.html Redigerat 9 Mars 2006 av volvotobben Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg