Doh_Mannen Skrivet 13 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2006 Asså joina denna 7.5 ot som det e rätt hög exp på och jag lovar att alla som loggar inn på den måste säga att ni sett mitt forum så kan ni få nå ip:81.234.72.227 Joina med 1/1 , 2/2 , 222222/tibia och då frågar man mig om acc: God Nate, Nifz, Nosferatu, Nate Det här e den bästa otn genom tiderna. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 Flyttar till tibia forumet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lippen Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 Hur får man det här att funka? Vart fyller man i ip-addresen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
solbrillan Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 Hur får man det här att funka? Vart fyller man i ip-addresen? Du måste ha en "ip changer" som han får tag på lite här och var! :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Freffus Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 nee man måste inte allste ha ipchanger, inte för 7.5. Det har inte jag. Du kopierar den filen som du trycker på för att öppna tibia. Och sen klistrar du in den där du vill ha den. Sedan högerklickar du på den o väljer egenskaper. Där går du in på fliken genväg. Sedan står det Tex på mål : C:\Program\Tibia\Tibia.exe. Där efter så skriver du host (ip numret) port 7171 o sedan klickar du okej..Ser ut så här : C:\Program\Tibia\Tibia.exe host ip numret port 7171 Sedan öppnar du den o sen väljer du test server login under options/network...sen kan du spela Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goglashszzz Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Eller så laddar du ner ip chager som e lättare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Freffus Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 Men hur får man så att dem som vill ha acc kan gå in på en hemsida?? hur fixar man det?? (asså när man har en egen server) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg