Ogri Skrivet 13 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2006 Tycker du att det är svårt att teckna manga?jag tycker att det är as svårt det som är svårt är ansiktet :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 Ganska lätt att teckna, men sen att få det att se ut som manga är en helt annan femma. Är ganska bra på att rita av mangafigurer, men har ganska svårt för att rita egna påhittade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 (redigerat) min stil när jag ritar är manga så jag har inga problem med det. däremot är jag urkass på att följa instruktioner till hur man tecknar och att teckna omgivning suger jag åxå på. men ajg och en kompis målade på några bild lektioner i skolan en as grym bild på son Goku som vi blev riktigt nöjda med! kunde visat om jag haft scanner på min dator... Redigerat 14 Februari 2006 av Ratchet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.