Gäst QuikSilver Skrivet 13 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2006 Om jag te.x skickat in ett fusk eller recension så står det inte när jag får det PM:et så jag får gå in och ut från inboxen hela tiden, det kanske är så för alla, jag bara undrar varför det är så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 13 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2006 Du sak få ett medelande i en röd ruta längst upp när fusket har tagits emot och godkännts. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 13 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2006 Jag får det också så. Vet inte riktigt vad som är fel. :wacko: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 13 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2006 Rapporterna är oprioriterade och då kommer det inte upp någon röd ruta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 13 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2006 Okej.. går det inte att fixa till så att det kommer i en röd ruta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 17 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2006 Okej.. går det inte att fixa till så att det kommer i en röd ruta? Samma sak här.Jätte jobbigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 17 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2006 Det är inte meningen att dom skall vara prioriterade, så man får helt enkelt ta och kolla sin inkorg ifall man vill veta ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.