Gäst Tomatketchup Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 Har redan addat dig. Ska in på MSN nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 14 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 Bra. Har skickat lite pm´s runt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 Jag har anmällt mej. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 14 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 bra adda [email protected] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 Men man kan (kanske) fuska. Om man har jättedåliga Pokémon (i spelet) och säger att man har en Metagross, hur ska du kunna veta det då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 14 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 man väljer inte dem pokemonen man har i spelet -.- :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 i msn :P adda [email protected] kk Har 7 tävlande just nu behöver minst 9 till .. Är det du elr? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meganium17 Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 Nu har jag anmält mig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 jag vill vara med Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 man väljer inte dem pokemonen man har i spelet -.- :P Jaha! Jag är med! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 14 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 Alla som ska vara med adda [email protected] på msn Hej, förra månaden hade jag en pokemon turenring på msn. Vinnaren blev [email protected] En sjyst kille. Han är nu Pokemon mästaren där. Tar tillbaka det om att han var en sjyst kille btw.. xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 Jag vill helst möta någon...Jannejan?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg