PussyCat Skrivet 13 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2006 Har ni Dvd på eran Xbox alltsp har ni köpt en sådan fjärrkontroll..?? Själv har jag :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 13 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2006 Man kan använda dvd´n ändå med vanliga speldosan. fjärrkontrollen verkar mest bara vara onödig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 Jag har kontrollen! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 Jag har fjärrkontrollen och jag kollar på dvd ibland. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 Jag kollar inte på DVD på min Xbox. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Clean Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 Jag har inte kontrollen men det är onödigt tycker jag,bättre att ha handkontrollen istället Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hackr Skrivet 15 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2006 Kollar inte på DVD på Xboxen tycker att det är onödigt, eftersom att jag har sån där hemmabio... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gurksnutten Skrivet 15 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2006 Jag har också kontrollen.. den kom med när vi köpte :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 Visste ni att jag har en fjärrkontroll till datorn? Den har ett par autofunktioner desutom. En av funktionerna är "Lock topic (Lås tråden)" *Klick* §1.13 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg