NossLoad Skrivet 13 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2006 Vilken Game-Engine (spel-motor) tycker ni är bäst egentligen. Jag ställer den frågan för att jag vill ha en engine som är lätt att lära sig och som är bra. Jag är inget Web-Poll Kort med jag vill väldigt väldigt gärna ställa denna fråga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 Beroende på hudrant spel du vill göra.. säg hurdant så kanske jag vet nån! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 Unreal-motorn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 Q3 motorn är enormt skönt att spela på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 14 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 Jag skulle vilja göra ett RPG spel fast att det ska vara online men jag vte inte om man kan kalla det MORPG då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 Vill du göra en Battleon liknande spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 15 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2006 Ja! Precis! Jag kunde inte komma på nåt liknande igår! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 15 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2006 Q3 motorn är enormt skönt att spela på. Håller verkligen med. Finns så sköna fusk till den också. Jag är f*n förälskad i gravity-fusken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 15 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2006 antar att du menar du trickjumping? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 ca3d-engine den kör man ju med man gör ju såna spel som half-life :D *skickar adressen* http://www.ca3d-engine.de/c_About.php Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 16 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 (redigerat) Det är ju bra att ni ger mig en massa bra tips på andra engines men jag vill ha en engine som jag kan skapa spelen med + att jag vill skapa battleone liknande spel. :D. Jag tror det var Omega99 som gav mig en skit bra Engine fast jag råkade tabort den :(. Redigerat 16 Februari 2006 av NossLoad Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 antar att du menar du trickjumping? Trickjumping...? Vad jag menar är när man skriver in hur mycket gravity man skall ha, och sedan hoppar man högt som f*n, om man har ställt in den lågt, och hoppar mycket lågt, om man ställt in den på ett högt nummer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.