Gäst Mîhker Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 Vad tycker ni om att bli vaccinerad? Jag tycker att det ibland sticks lite men annars är det inte så farligt... :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 Själv har jag lite skräck för sprutor så ja tycker d e lite äckligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 Det är ju inget man gör för det är kul, jag tycker det är bra. Och det gör ju inte ens ont. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 Själv har jag lite skräck för sprutor så ja tycker d e lite äckligt Har du alltid haft skrcäck för det eller var det bara nån gång som det gjorde extra ont? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 det känns ingen ting och sen är det kul :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 Att ta sprutorna i skolan gör inte alls ont, så bli inte skrämda av dem som säger: "Det gör jätteont, jag lovar". Det sticker bara till någon sekund och då kan det svida till, men 2-3 sekunder senare så har smärtan försvunnit. Håller alltså med dig där Mîhker. I min skola så fick vi klubba eller fika efter vi hade tagit vaccination. I 6:an har jag tagit vaccination mot röda hund och två andra sjukdomar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 jag har inte det minsta problem med sprutor! Fick dock en stor kliande böld efter stelkrampssprutan i 4an... :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 Själv har jag lite skräck för sprutor så ja tycker d e lite äckligt Ja har alltid haft d tror jag... Ja vet inte riktigt varför ja e rädd för sprutor... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 Men det gör fett ont om någon slår hårt på det vaccinerade punkten. Alla slog på varandras armar hela tiden i femman då man nyss fått en stelkrampsspruta. Auotch ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 (redigerat) Sprutor är inge farligt! Alltid roligt att skrämma folk. Jag ljög att sprutan gick genom armen och vissa vart jätterädda :P Redigerat 14 Februari 2006 av Dr.cheat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 hahaha, ja de vore ju nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 Jag tycker inte att det är så farligt...det är skolsköterskan jag är rädd för. :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.